sobota, 5 września 2015

LBA

Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10 osób i zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Lauren - dziękuję ślicznie <3


Jak wyglądałby Twój patronus?

Podejrzewam, że byłby to wilk. Lubię wiele zwierząt, zwłaszcza koty, psy, węże, szczury... Jednak wilk wydaje mi się być majestatyczny, dziki, nieokiełznany i przede wszystkim niezależny. Bardzo lubię te cechy, dlatego uważam, że on byłby moim patronusem :)

Czy już wiesz jak zakończysz swoje opowiadanie? 

Zarówno dla mnie jak i dla was zakończenie to ogromna niespodzianka. Dopiero teraz założyłam zeszyt, gdzie zapisuję swoje plany co do opowiadania. Do tej pory wszystko było spontaniczne. Opowiadanie to zapoczątkowałam moją bogatą wyobraźnią, która podsunęła mi widok córki Czarnego Pana. Pomyślałam, że ten pomysł jest genialny i tak oto się zaczęło :) Dlatego co do końca moje plany są mocno niewyraźne...

Kto jest Twoim autorytetem literackim?

Nie ma takiej osoby, nie jedna. Czytam dużo i inspiruję się po trochu...

Masz szansę spełnić swoje marzenie. Które z nich wybierzesz? 

Chyba bym wolała zostać światowej sławy aktorką i modelką :)

Czy istnieje, według Ciebie, jakiś sposób na to, żeby wena dopisywała przez cały czas?

Wena, tak jak sława, to kapryśna przyjaciółka :) Przychodzi niespodziewanie i znika, kiedy jest potrzebna...

Kto zachęcił Cię do pisania?

Nikt. Oczarowana ff, które ówcześnie czytałam, postanowiłam stworzyć coś sama. Parodia Potterowska, której swoją drogą się wstydzę :D, później jeszcze jakieś opowiadanie-niewypał, to opowiadanie, w lochach w komnatach i jeszcze kilka nieopublikowanych... Tak, piszę dużo, ale tylko jedno przeszło dalej :)

Masz możliwość zrealizowania filmu na podstawie powieści. Jaką książkę wybrałbyś do nakręcenia filmu i kogo obsadziłabyś w roli głównej?


Wszystkie powieści, które mocno mi się podobają, zostały już zekranizowane :) Jeżeli na ekrany nie został przerobiony "Król Szczurów", to zapewne jego bym wybrała. A kto do roli? Żadnych znanych sobie aktorów nie widzę w tych rolach :D

Co Cię inspiruje?

Wiele rzeczy - ciepła kąpiel, moja ulubiona muzyka, inne opowiadania, obrazki, powieści, taniec i chwila przed zaśnięciem - wtedy są najlepsze pomysły!

Czy istnieje książka, przy której płaczesz?

HP i Insygnia Śmierci - pół książki ryczę jak bóbr! Moja ulubiona część, naprawdę... Są też inne książki, ale żadna mnie tak nie poruszyła...

Jakiej książki chciałabyś zmienić zakończenie?

HP i Insygnia Śmierci - Severus mógłby przeżyć :)


Ja niestety nie mam kogo nominować - nie czytam ostatnio zbyt wielu nowych blogów... Dlatego myślę, że na mnie łańcuszek się urwie ;) Dziękuję jeszcze raz!

I ważne info - jak ktoś nie zauważył to odpowiadam na wasze komentarze pod komentarzami :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz