piątek, 15 września 2017

Kolejna sowa!

Kochani!

Bardzo przykro mi to pisać, ale od dłuższego czasu nie mam żadnej weny do pisania tego opowiadania... Teraz, gdy zaliczyłam już wszystko, to i tak za chwilę wstępuję na drugi rok studiów, do tego praca, zmęczenie, zniechęcenie... Pomysł był, ale ulotnił się po pierwszym semestrze, a to, co zapisałam w zeszycie, wydaje mi się bez sensu i nieprzemyślane... Bloga nie usuwam, zbyt daleko zaszłam, aby to zrobić. I wiem, że czasami będziecie chcieli go odwiedzić i odświeżyć sobie tę historię. :)

Być może jeszcze tu wrócę, absolutnie tego nie wykluczam. Taki też mam plan, ale nie chcę niczego robić na siłę. Także dziękuję Wam za to, że byliście i czytaliście moje opowiadanie, trzymajcie się!

ps. Mam w planie inne opowiadanie, mam ciekawy pomysł i plan jak ma to wyglądać. Na początek napiszę je całe lub przynajmniej w większości i dam Wam znać tutaj. Buziaki!

24 komentarze:

  1. kochana brak czasu powinien napędzać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę w takim razie przeczytać wszystko od początku, bo fragmenty mega mnie wciągnęły! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends? I followed you :)

    https://pandawayofficial.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma czasem taki zastój z pisaniem czy blogowaniem, u mnie też troche cisza :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie jestem na bieżąco, przez przypadek tutaj trafiłam.
    Życzę powodzenia w tworzeniu Twoich dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czasami tak jest zwłaszcza jak życie podsuwa nam inne zajecia :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post and nice blog... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola guapa! Te acabo de conocer. Me encantaría que nos siguiéramos por GFC. Te espero.
    Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia <3
    zapraszam do mnie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, super, że się Tobie udało zaliczyć kolejny semestr studiów. Koniecznie wróć do blogowania, może pomoże Tobie poradnik Jak znaleźć motywację zimą?. Mi pomógł, bo zimą bardzo trudno jest zmobilizować się na cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic na siłę, nic za wszelką cenę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może wena jeszcze Cię odwiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, ale świetny blog :) zostaję na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. nice post dear :) I follow you on gfc # 54 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi, I follow you on gfc # 55 ,follow back?

    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak się zdarza czasem, życzę szybkiej motywacji! <3
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem tak bywa,że potrzebna jest przerwa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, odkryłam twój blog jakoś w 2015 roku i od tej pory czytam z zapartym tchem. Gdy widzę że nic nowego nie napisałaś czytam od początku. Mam nadzieję że o nas nie zapomniałaś i wrócisz z przytupem!
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  21. W moim odczuciu Severus Snape zasłużył na to, aby zginąć w nieco inny sposób niż przez jakiegoś węża ;). Wszyscy wiemy, że Dumbledore to kawał intryganta, czy zlecił tajemniczej postaci uratować mistrza, aby teraz jego hodować na rzeź? Jaki z tym wszystkim ma związek Grindelwald i ojciec Snape'a? Czy złote trio nadal będzie razem i odnajdą się w zbyt bezpiecznej rzeczywistości bez Voldemorta? W którą pójdą stronę? I najważniejsze.. Co z panną Granger?
    zapraszam Cię gorąco:

    proces-fanfic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń