czwartek, 10 kwietnia 2014

sowa

Wiecie co? Ja już z tym nie mogę. Mam wrażenie, że zaczęłam bardziej pisać pod publikę i wyszło sparodiowane... coś(?) Postaram się napisać to od nowa, ale na początek zacznę sobie w wordzie. Przez jakiś czas nic nie będzie się pojawiało. Nowe/stare rozdziały pojawią się na tym blogu (stare usunę, jak dotrę do ostatniego rozdziału)
Nie gniewajcie się, po prostu mam taką duchową potrzebę, a pisanie 'przybyłem, zobaczyłem, zwyciężyłem, nażarłem się i poszedłem spać' nie satysfakcjonuje mnie ;)
POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE!

4 komentarze:

  1. Twoja decyzja :) Ja czekam z niecierpliwością na twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To twoja decyzja, ale moim zdaniem to opowiadanie było fajne :3 Czekam na nowe rozdziały, ale chętnie powrócę do starych, kiedy zrobisz przerwę w pisaniu czy coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wolisz... mam tylko nadzieje, że wrócisz do nas z nowymi treściami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda. Mam nadzieje że wrócisz jeszcze w tym roku bo masz najlepsze na świecie opowiadania. Czekam.. Mogłabym ci nawet zapłacić żebyć wróciła xd Świetnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń